[Praca Warszawa] Specjalista ds. mailowej obsługi Klienta (jęz. niemiecki)

    Nazwa firmy: Grupa DataContact
    Opis firmy: Od 1995 roku naszą główną działalnością jest marketing bezpośredni. Specjalizujemy się w outsourcingu usług Call Center, wsparciu firm w zakresie komunikacji bezpośredniej z ich klientami. Celem działalności DataContact jest wykorzystanie własnego doświadczenia, inicjatywy i kreatywności dla osiągnięcia celów Klienta.
    Stanowisko: Specjalista ds. mailowej obsługi Klienta (jęz. niemiecki)
    Miasto: Warszawa
    Zdalna: Nie
    Dla kogo jest ta oferta: Studenci i absolwenci germanistyki
    Wymagania: Biegłość w obsłudze komputera – warunek konieczny, Biegła znajomość języka niemieckiego (w piśmie: poprawność gramatyczna, ortograficzna) – warunek konieczny, Dyspozycyjność, Doświadczenie w obsłudze Klienta niemieckojęzycznego będzie dodatkowym atutem.
    Oferujemy: Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 16:00 (możliwość pracy popołudniami - maksymalnie do godziny 20:00); Zatrudnienie w oparciu o umowę o dzieło z atrakcyjnym wynagrodzeniem; Bardzo dobrą atmosferę w zespole oraz komfortowe warunki pracy.
    Uwagi: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: mpopin@datacontact.pl Numer referencyjny: ASD/WWA/R/STU.PL
    Located in: Praca

    Aktualności

    Nauka i rozwój

    Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
    ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

    Regulamin