Praktykant/ka w Dziale Administracji
Nazwa firmy: ABRA S.A.
Opis firmy: ABRA S.A. to stale rozwijająca się sieć sklepów meblowych, posiadająca obecnie 83 sklepy na terenie całej Polski. Stanowi część międzynarodowego koncernu Steinhoff International, który jest jedną z największych na świecie grup z branży wyposażenia wnętrz i artykułów gospodarstwa domowego.
Stanowisko: Praktykant/ka w Dziale Administracji
Miasto: Kraków
Zdalna: Nie
Wymagania: Jeżeli:
- posiadasz wykształcenie min. średnie,
- jesteś zainteresowany obszarem związanym z administracją,
- dobrze znasz MS Office,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
- jesteś dyspozycyjny minimum 20 godzin w tygodniu,
- potrafisz organizować pracę własną,
- angażujesz się w wykonanie powierzonych zadań,
- jesteś entuzjastycznie nastawiony na nowe doświadczenia,
Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji!
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- kontaktowanie się z urzędami oraz instytucjami w sprawach dotyczących bieżącego funkcjonowania jednostek Firmy,
- dekretowanie faktur i weryfikację kosztów administracyjnych,
- obsługę telefoniczną firmy w zakresie rozmów przychodzących,
- dekretowanie faktur i weryfikacja kosztów administracyjnych,
- pomoc w przygotowaniu spotkań z kontrahentami firmy,
- nadawanie i rejestrowanie korespondencji, przesyłek kurierskich,
- udział w bieżących pracach administracyjno– biurowych.
Oferujemy: - możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze administracji i otrzymania referencji,
- umowę o praktyki na okres od 1 do 3 miesięcy (praktyki są bezpłatne),
- naukę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą,
- elastyczny czas pracy,
- narzędzia pracy.
Uwagi: Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojego CV na podany adres e-mail, wpisując w temacie Praktyka w Dziale Administracji.
Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z 2002 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 101 poz, 926 ze zmianami)".