Wydrukuj tę stronę
11 wrzesień 2014

Eksperci z dziedziny marketingu miejsc obradują w Poznaniu

Dział: Nauka i rozwój
Napisał 
Poznań jest gospodarzem wydarzenia „Poznań Best Place Summit”, w ramach którego w stolicy Wielkopolski spotkają się eksperci z dziedziny strategii rozwoju, marketingu miejsc i brandingu. Zjazd organizowany jest z inicjatywy Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc i odbędzie się w dniach 11-12 września.

„Poznań Best Place Summit”to najważniejsze spotkanie ekspertów ds. marketingu miejsc w tym roku w Europie. Po raz pierwszy kilkunastu najbardziej znaczących specjalistów, z różnych krajów, spotka się w jednym miejscu, by dyskutować na temat obowiązujących standardów, możliwych rozwiązań oraz wyzwań w zakresie marketingu miast i regionów Europy.

– Ogromnie cieszymy się, że Poznań jest gospodarzem tak ważnego, branżowego wydarzenia. W naszych działaniach skupiamy się na realizacji założeń, przyjętej w 2009 Strategii Promocji Marki Poznań, ale każda wymiana doświadczeń w zakresie budowania marki miejsca jest dla nas bardzo cenna – mówi Joanna Nowaczyk, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta.

W spotkaniu uczestniczyć będzie grupa ekspertów m.in. z Niemiec, Brazylii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy Portugalii. Gościem specjalnym szczytu będzie Robert Govers, wykładowca na uniwersytetach: Rotterdam School of Management, IULM University Milano  i współredaktor czasopisma Place Branding and Public Diplomacy.

– Termin wydarzenia nie jest przypadkowy. Rok 2014 to kolejny okres programowania UE, z której to środków realizowanych jest wiele projektów z zakresu city marketingu. Wiele wskazuje na to, że będzie to dla Polski i wielu innych krajów, ostatni tak duży zastrzyk finansowy. Warto się na to dobrze przygotować także w kontekście rozwoju miast – mówi Adam Mikołajczyk, prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

Pierwszego dnia eksperci spotkają się w Urzędzie Miasta Poznania. 12 września obrady odbędą się w Bramie Poznania.

– Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, wybierając Poznań na gospodarza tego wydarzenia. Stolica Wielkopolski od wielu lat typowana jest na lidera polskiego marketingu miejsc, bo konsekwentnie buduje siłę swojej marki. Miasto dba o wizerunek regionu, wyróżnia się dynamicznym rozwojem i potrafi skutecznie korzystać z narzędzi służących promocji – mówi dr Magdalena Florek, organizator spotkania „Poznań Best Place Summit”. – Wierzę, że w trakcie spotkania wypracowane zostaną rozwiązania, które będzie można realizować także w naszych lokalnych warunkach – dodaje.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.bestplaceinstytut.org/poznansummit2014

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin