10 czerwiec 2016

XXI SEMcamp na Uczelni Łazarskiego

Dział: Nauka i rozwój
Napisał 
Co różni pracę data scientista od pracy analityka? Jak zwiększyć wydajność kampanii na YouTube? Jakie są możliwości pakietu Google Analytics Suite 360? Co warto wiedzieć o SEO w 2016 roku? – to tylko niektóre z zagadnień konferencji SEMcamp, która odbędzie się 13 czerwca br. na Uczelni Łazarskiego. Jej organizatorem jest Mariusz Gąsiewski – twórca bloga ittechnology.us i Przemysław Modrzewski – autor bloga marketingLAB.pl. Uczelnia Łazarskiego jest partnerem konferencji.

 

SEMcamp ma na celu rozwój i popularyzację wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu oraz analityki internetowej. Wśród podejmowanych tematów należy wymienić: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową, mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną oraz rynek mobile. Cykliczne spotkania pozwalają na wymianę informacji i doświadczeń, a ponadto mogą być pomocne w identyfikowaniu możliwości rozwoju biznesu z partnerami. Spotkanie jest również doskonałą okazją do integracji osób z branży.

W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją
w kalendarzu imprez branży digital marketingowej
— mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp’u i autor bloga ittechnology.us. — Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych – zachęca Gąsiewski.

SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.

— Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia
w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa —
mówi Gąsiewski.

Program:

9:30-10:00                  Rejestracja                                   

10:00-10:15                 Otwarcie spotkania – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

10:15-10:40                 „Orientuj się albo giń” – Grzegorz Mogilewski

10:40-11:20                „Analityka i optymalizacja – klucz do efektywności działań reklamowych” – Tomasz Brzeziński

11:20-11:50                 Przerwa na kawę

11:50-12:30                „YouTube for Performance” (prezentacja w języku angielskim) – Petra Brodilova

12:30-13:00                „Możliwości Google Analytics Suite 360 – Live Demo” – Przemysław Modrzewski

13:00-14:00                 Przerwa obiadowa

14:00-14:40                „W czym Piwik i 7tag mogą nadrobić braki w Google Analytics i Google Tag Managerze?” – Marek Juszczyński

14:40-15:20                „Stare, dobre SEO w 2016. Co jeszcze jest ważne, a co odeszło do lamusa?” – Marcin Duraj

15:20-15:50                 Przerwa kawowa

15:50-16:30                 “Content is still king” – Bluerank

16:30-17:10                Panel dyskusyjny: „Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie bedzie jutro?” – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Marek Juszczyński, Tomasz Brzeziński, Grzegorz Mogilewski

Termin i miejsce:

13 czerwca 2015 r., poniedziałek, godz. 9:30-17:10

Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43

 

Liczba miejsc jest ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o rezerwację miejsca poprzez formularz elektroniczny: http://www.semcamp.com.pl/#tile_registration. Udział w SEMcamp jest płatny. W ciągu trzech dni od rejestracji należy przelać 100 PLN na konto Fundacji Mam Serce. Tak więc pełen zysk z biletów wstępu jest przeznaczony na cele charytatywne. W przypadku braku dokonania wpłaty, rejestracja zostanie automatycznie anulowana.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie www.lazarski.pl oraz http://www.semcamp.com.pl/.

 

Partnerem wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego.

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Fotografia artykułu

Bezpłatny poradnik - Jak skutecznie i trwale schudnąć
Wróżenie na telefon

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin