Wydrukuj tę stronę
3 luty 2015

Jak Poznań budował swoją markę w 2014 roku?

Dział: News
Napisał 
Blisko 10 różnych kampanii promocyjnych, dziesiątki wizyt studyjnych, niestandardowe projekty z blogerami, rozwój Konsorcjum Marki Poznań oraz organizacja szeregu spektakularnych wydarzeń. Tak w 2014 r. Miasto Poznań budowało markę miejsca. Film prezentujący wszystkie działania można obejrzeć na YouTubie.

Od 2009 roku Miasto Poznań systematycznie wdraża zmiany i podejmuje działania mające na celu osiągnięcie strategicznych celów określonych w dokumencie Strategia Promocji Marki Poznań.

Z konsekwencją realizujemy projekty flagowe jak np. kampania Akademicki Poznań czy Konsorcjum Marki Poznań, ale dostosowujemy się także do wymogów współczesnego świata i w swoich działaniach wykorzystujemy nowe formy komunikacji np. blogi – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

2014 rok to przede wszystkim kampania promująca otwarcie Bramy Poznania, kampania skierowana do maturzystów – Zaskakująco-Przyciągający Poznań czy działania prezentujące turystyczny i biznesowy potencjał stolicy Wielkopolski jak np. projekt Innovation Teleport z wykorzystaniem  rozszerzonej rzeczywistości i techniki skanowania w 3D. Film, będący podsumowaniem działań promocyjnych Miasta Poznania w 2014 r., można obejrzeć na kanale miasta w serwisie YouTube: www.youtube.com/poznan

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin