9 sierpień 2014

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym!”

Dział: News
Napisał 
Zapewne zdążyliście już zauważyć nowe reklamy związane z kampanią „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”. Kampania ma na celu uwrażliwienie pasażerów na konieczność zwracania uwagi kierowcom, kiedy Ci stają się „drogowymi wariatami”.  

 

Badania pokazują, iż 73% kierowców otwarcie przyznaje, iż pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy ci niebezpiecznie prowadzą samochód. Symbol kampanii, którym jest niebieskie serce, ma zwrócić uwagę społeczeństwa na problem związany z brawurową i szybką jazdą samochodem. Przesłanie jest proste: kochasz swojego „wariata drogowego”? Nakaż mu, aby ten zwolnił i uważał. Kochasz go więc pragniesz aby jechał ostrożnie, czeka na niego kochająca rodzina. Rodzina pragnie aby wrócił on cały…

W oddziałach PZU oraz na autostradzie A2 rozdawane są niebieskie serduszka, na których można umieścić swój własny osobisty tekst. Zastanów się, czy dotarcie do celu 5 minut wcześniej jest warte ryzykowania życia? Nie lepiej zwolnić?

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Aktualności

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin