Konsultant Contact Center
Nazwa firmy: Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Opis firmy: Jesteśmy Contact Center jednego z największych Banków w Polsce. Nasze zadania: - telefoniczna obsługa Klientów Banku - sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych - dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Stanowisko: Konsultant
Miasto: Kraków
Zdalna: Nie
Dla kogo jest ta oferta: Jeśli myślisz o karierze w bankowości - ta praca jest dla Ciebie!
Wymagania: - dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- komunikatywność
Oferujemy: Pracę w Firmie o uznanej renomie i stabilnej pozycji na rynku - możliwość zdobycia cennego doświadczenia w sektorze bankowym - możliwość rozwoju kariery zawodowej w bankowości - elastyczny system pracy - pakiet atrakcyjnych szkoleń
Uwagi: Jeżeli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, aplikuj wysyłając swoje CV poprzez formularz zgłoszeniowy!