Konsultant Contact Center

    Nazwa firmy: Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    Opis firmy: Jesteśmy Contact Center jednego z największych Banków w Polsce. Nasze zadania: - telefoniczna obsługa Klientów Banku - sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych - dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
    Stanowisko: Konsultant
    Miasto: Kraków
    Zdalna: Nie
    Dla kogo jest ta oferta: Jeśli myślisz o karierze w bankowości - ta praca jest dla Ciebie!
    Wymagania: - dyspozycyjność - znajomość obsługi komputera - elokwencja, dobra dykcja i miły głos - komunikatywność
    Oferujemy: Pracę w Firmie o uznanej renomie i stabilnej pozycji na rynku - możliwość zdobycia cennego doświadczenia w sektorze bankowym - możliwość rozwoju kariery zawodowej w bankowości - elastyczny system pracy - pakiet atrakcyjnych szkoleń
    Uwagi: Jeżeli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, aplikuj wysyłając swoje CV poprzez formularz zgłoszeniowy!
    Located in: Praca

    Aktualności

    Nauka i rozwój

    Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
    ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

    Regulamin