Wydrukuj tę stronę
21 grudzień 2014

Marketing polityczny jako narzędzie manipulacji - prof. Wojciech Cwalina

Tym, co jest wspólne dla wszystkich polityków, niezależnie od ich poglądów i publicznych deklaracji, jest chęć zwycięstwa w wyborach. Aby ten cel osiągnąć muszą oni przede wszystkim umocnić poparcie wśród swoich zwolenników oraz zdobyć je wśród wyborców niezdecydowanych.

Marketing polityczny jako narzędzie manipulacji

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (SWPS)

Starają się oni zatem przedstawić taką wizję rzeczywistości – obecnej i przyszłej, w której ich pozycja i ich wizerunek będą najatrakcyjniejszą opcją wyboru dla większości obywateli. Strategiami, które zbliżają ich do tego celu jest sterowanie interpretacją wydarzeń dziejących się wokół poprzez narzucanie określonych ram interpretacyjnych (framing) oraz formułowanie swoich wypowiedzi w sposób wieloznaczny. Wykład dr. hab. Wojciecha Cwaliny, prof. SWPS pt. „Sztuczne raje: Marketing polityczny jako narzędzie manipulacji″ odkrył szereg strategii prowadzących do osiągnięcia celu przepolitycznego.

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin