Wydrukuj tę stronę
15 grudzień 2014

Empik ugiął się pod wpływem nacisków?

Dział: News
Napisał 
Niedawno bardzo głośno było o kampanii świątecznej sieci Empik, w której wystąpił lider formacji Behemoth – Nergal oraz Maria Czubaszek. Reklamy nie są już emitowane, czy oznacza to ugięcie pod wspływem protestów?

"Empik każdego inspiruje inaczej" - Nergal [marketing-news.pl]

OgladamyReklamyPL

Nergal i Maria Czubaszek reklamujący świąteczne promocje w sieci Empik wzbudzili niemałe emocje wśród odbiorców. Dla jednych zaproszenie do zakupów przez idoli było zachętą do odwiedzenia jednego z salonów, dla innych reklama ta była całkowicie obojętna, a jeszcze dla innych okazała się skandalem. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – jak tak kontrowersyjne postaci mogły zostać twarzami kampanii świątecznej?

Środowiska katolickie, które już od jakiegoś czasu pokazują swoje waleczne oblicze, chociażby protestując przed koncertami grupy Behemoth, postanowiły bojkotować kampanie oraz sieć sprzedaży Empik. W sieci pojawiły się liczne słowa sprzeciwu, a nawet powstała akcja zachęcająca ludzi do niekupowania w tej popularnej sieci.

Niedawno reklamy z Nergalem oraz Czubaszek przestano emitować – czy to poddanie się pod naciskiem protestujących? Otóż nie. Jak twierdzi rzecznik prasowy Empiku, jest to celowe działanie i kampania odbywa się zgodnie z planem. Teraz nadszedł zwyczajnie czas na kolejnych ambasadorów marki.

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin