Aktualności

Każdy Student staje kiedyś przed poważnym wyzwaniem, któremu na imię praca dyplomowa. To w tym momencie najczęściej pojawia się kluczowe pytanie: jak napisać pracę licencjacką lub magisterską? Dokładnie takie samo pytanie stawiają także i moi Studenci. Jestem pewny, że z dużym prawdopodobieństwem także i Ty – oczywiście jeśli jesteś Studentem – będziesz szukał/a tych odpowiedzi.
Według raportu firmy Ericsson Connected Intelligent Machines, 20% konsumentów preferuje treści tworzone przez sztuczną inteligencję od tych tworzonych przez ludzi. Wyniki pokazują, że obecnie toczy się wyścig twórczy pomiędzy ludźmi a maszynami. Jednak jest jeszcze zbyt wcześnie by ogłaszać zwycięzców, bo nadal co piąty ankietowany preferuje treści tworzone w sposób tradycyjny.
Natalia jest studentką III roku logistyki międzynarodowej, kochająca język turecki, którego uczy się w każdej wolnej chwili. Ciekawią ją nowe kultury, uwielbia również sport, głównie kolarstwo, które uprawia.
Studia farmaceutyczne ukończone, ale... co dalej? Czy magistrzy farmacji pracują tylko w aptekach ogólnodostępnych czy jest jednak więcej możliwości pracy? Jeśli tak, to jak ją zdobyć i jak zwiększyć swoją szansę w procesie rekrutacyjnym?
Santander Bank Polska zaprasza do udziału w Akademii Biznesu Rodzinnego, podczas której uczestnicy będą mogli spotkać się online z polskimi biznesmenami. Przedsiębiorcy podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem dotyczącym tego, jak stworzyli swoje firmy, co przyniosło im sukces i na jakie przeszkody trafili budując prężnie działającą firmę rodzinną.
Kandydaci do pracy w Grupie Saint-Gobain w Polsce wspomogą Fundację Ewy Błaszczyk “Akogo?”. Grupa Saint-Gobain w Polsce uruchomiła polską wersję gry online SAINT-GOBAIN BRAIN. Udział w niej stanie się nieobowiązkowym elementem w procesie rekrutacji do spółek Grupy. Graczami zostaną też pracownicy firmy. Pomyślne zakończenie gry przez uczestnika zwieńczy naliczenie darowizny. Ich suma zasili konto Fundacji Ewy Błaszczyk “Akogo?”, którą do wsparcia wybrali sami pracownicy. To część globalnej inicjatywy, w której dotychczas wzięło udział już kilka tysięcy osób.
Zbliżający się Światowy Dzień Wody ma zwrócić uwagę na rzecz oczywistą, że o wodę musimy dbać, a od jej stanu zależy jakość naszego życia na Ziemi. Niestety rzeki, które są kluczowe dla zapewnienia nam wody, są w coraz gorszym stanie. Geberit wraz z WWF Polska edukują młodzież na temat roli rzek na naszej planecie.
Sto szkół z całej Polski wzięło udział w projekcie POWER zrealizowanym przez TAURON we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. Dzięki niemu TAURON może niebawem pozyskać fachowców, których już teraz zaczyna brakować na rynku.
Mija rok od ogłoszenia pandemii COVID-19 oraz wprowadzenia nowej rzeczywistości opartej na ograniczeniach i restrykcjach, szczególnie w edukacji. Jak wynika z najnowszego badania ClickMeeting, za całkowitą nauką zdalną opowiada się mniejszość, natomiast model hybrydowy, łączący naukę wirtualną z tradycyjną, to dla 38 proc. badanych najbardziej skuteczne rozwiązanie - również po ustąpieniu pandemii. Obecny system nauki zdalnej, mimo że w ciągu minionego pół roku liczba osób oceniających go pozytywnie wzrosła dwukrotnie, według 71 proc. ankietowanych powoduje zaległości w nauce. Zdaniem 32 proc. respondentów skutkuje on również większym obciążeniem zadaniami domowymi.
Branża gier mobilnych pod względem dynamiki rozwoju nie ma sobie równych. Już w 2018 roku rynek mobile gamingu stanowił największy udział w sektorze gier i wynosił blisko 47% a w roku 2020 przekroczył magiczną liczbę 51%(1). Prognozy Newzoo wskazują, że ta tendencja będzie się rozwijać. W tym roku wartość rynku mobile gamingu może wynieść nawet 91 mld USD z czego ponad 82% wygenerują smartfony. Czy ten potencjał dostrzegli marketerzy i umieścili mobile gaming na liście „to do” przy prowadzeniu swoich kampanii? Okazuje się, że nie do końca wiedzą, jak się do tego zabrać, a przede wszystkim, jak zmierzyć efekty. A rezultaty mierzyć się da nawet z lepszym skutkiem niż w kampaniach prowadzonych w social media. Od kilku lat tę sytuację wykorzystują globalni gracze, jak Samsung, L’Oreal czy marka Dettol, którzy z powodzeniem inwestują w mobile gaming. W jaki sposób to robią?
Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu grantowego, który jest częścią projektu edukacyjnego „TO(działa)MY!”. Projekt jest prowadzony przez UNICEF Polska i Fundację Santander Bank Polska. 30 najciekawszych, zgłoszonych przez szkoły projektów, otrzyma dofinansowanie w wysokości 2 tysiące złotych na realizację przedsięwzięć o charakterze społecznym w obszarze ekologii, zdrowia i edukacji.
Przepustka do międzynarodowej kariery, skierowana do każdej kreatywnej i przedsiębiorczej osoby? Szansa na dostrzeżenie pomysłu, mogącego zmienić świat? To właśnie konkurs o nagrodę Nagrodę Jamesa Dysona, którego kolejna edycja rusza w tym roku! Już 17 marca 2021r. rusza rejestracja zgłoszeń do tegorocznej, pierwszej w Polsce, edycji konkursu o Nagrodę Jamesa Dysona.

Fotografia artykułu

Praca dyplomowa – 3, 2, 1, start

Aktualności

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin