Dla kogo jest ta oferta: Jeżeli lubisz "długie" rozmowy telefoniczne i masz wolne popołudnia - to jest to oferta właśnie dla Ciebie.
Jesteśmy jedną z czołowych agencji w Polsce, znajdującą się w TOP 10 firm badawczych.
Poszukujemy osób z Warszaw i okolic zainteresowanych współpracą w charakterze ankietera telefonicznego do działu CATI.
Dla kogo jest ta oferta: Ofertę dedykujemy w szczególności początkującym badaczom społecznym – studentom socjologii,
psychologii, antropologii, etnografii, politologii. Jest to unikalna możliwość zapoznania się z
warsztatem badań opinii, rynku oraz marketingowych.
Dla kogo jest ta oferta: Miejsce pracy: Warszawa- Wola
Nr referencyjny: ADS/WWA/02/2015
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie
Obowiązki:
Doradztwo w zakresie nowoczesnego oprogramowania dla firm
Rozmowy wychodzące w celu wygenerowania leada (leadem jest Klient, który po rozmowie telefonicznej z Konsultantem decyduje się na drugą rozmowę na temat możliwości oprogramowania ze Specjalistą firmy telemarketingowej)
Realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe
Dbanie o pozytywne relacje z Klientem
Dla kogo jest ta oferta: Obowiązki:
• Nawiązywanie wstępnego kontaktu z Klientem
• Wstępne przedstawianie oferty
• Aktualizowanie bazy danych w systemie
• Dbanie o pozytywne relacje z Klientem
Dla kogo jest ta oferta: Praca w nieuregulowanych godzinach pracy, na pół etatu. Obowiązki:
Wspieranie prezesa w jego obowiązkach
Prowadzenie rejestru członków Spółdzielni,
Prowadzenie teczek członkowskich, prowadzenie oraz gromadzenie i przechowywanie akt członkowskich (prowadzenie baz danych),
Prowadzenie spraw związanych z: przyjęciem w poczet członków, ustaniem członkostwa w Spółdzielni, umowami kupna-sprzedaży domów i innymi umowami przenoszącymi własność,
Przygotowywanie (opracowywanie) analiz i sprawozdawczości z zakresu spraw członkowskich,
Obsługa interesantów w ramach zakresu spraw członkowskich, wypisywanie wszelkich zaświadczeń do banków i innych instytucji potrzebnych Członkom
Prowadzenie spraw przewłaszczeń i przygotowanie dokumentów niezbędnych w tym procesie,
Prowadzenie spraw związanych z umowami o budowę domu
Archiwizacja wszystkich dokumentów lub ich kopii związanych z działalnością spółdzielni.
Bieżąca obsługa biura Spółdzielni, w tym przygotowywanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa interesantów,
Prowadzenie dokumentacji z posiedzeń Organów Spółdzielni, rejestru uchwał, regulaminów i protokołów,
Przygotowywanie przelewów oraz prowadzenie rejestru kasowego.
Już 27 sierpnia 2022 w Łodzi wraz z Polskim Towarzystwem Studentów Farmacji możemy popłynąć w rytmie muzyki granej dla Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! Chcąc okazać wielkie wsparcie potrzebującym, PTSF zamieni…
Zastanawiasz się, czy kontynuować naukę na studiach II stopnia? Jeśli choć przez chwilę myślałaś/łeś, że to strata czasu, nic bardziej mylnego! Studia magisterskie to jedna z najlepszych inwestycji w siebie,…
Szukasz pracy w branży farmaceutycznej? Zastanawiasz się co zrobić, aby Twoje CV zostało wybrane spośród masy innych? Nie wiesz, jak prowadzić profesjonalnie swoje konto na LinkedIn? Zapraszamy Cię na bezpłatny…
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Oddział w Łodzi, wręczyło nagrody za najlepsze prace dyplomowe z zakresu zarządzania. Spektakularny sukces odniosły absolwentki kierunku Management na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Zdobyły I…
Studiując dziennie bądź zaocznie, większość młodych ludzi chciałaby być nieuzależniona od dochodów rodziców i przesyłanych pieniędzy na życie, a zarabiać samemu na swoje potrzeby i utrzymanie. Rozpoczynając pracę, życie obraca…
NASK we współpracy z partnerami edukacyjnymi Google i Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz we współpracy z Centrum GovTech, Pełnomocnikiem Rządu ds. Polityki Młodzieżowej Piotrem Mazurkiem oraz Ministerstwem Funduszy i…
Warsztaty inQUBE Summer Startup School zainaugurują powrót Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu do pracy i nauki w formie stacjonarnej. Wydarzenie odbędzie się w siedzibie organizatora – budynku inQUBE Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości,…
W ciągu najbliższego roku 26 proc. polskich firm planuje wdrożyć rozwiązania chmurowe, jak wynika z raportu Transformacja cyfrowa firm 2020, opracowanego przez EY. Równocześnie, dla co czwartej firmy, największymi barierami,…
Podpisana została kolejna umowa licencyjna na wynalazek z dziedziny biotechnologii stworzony przez naukowców z Politechniki Gdańskiej i Politechniki Łódzkiej. Chodzi o platformę, która umożliwia produkcję białek w oparciu o system…
W sobotę 27 lutego br., w Szkole Głównej Handlowej, odbył się inauguracyjny wykład, przeprowadzony przez prezesa Zarządu Biura Informacji Kredytowej, dr. Mariusza Cholewę. Otworzył on tym samym nowy przedmiot, związany…
Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.