[Praca Warszawa] Specjalista ds. mailowej obsługi Klienta (jęz. niemiecki)
Nazwa firmy: Grupa DataContact
Opis firmy: Od 1995 roku naszą główną działalnością jest marketing bezpośredni. Specjalizujemy się w outsourcingu usług Call Center, wsparciu firm w zakresie komunikacji bezpośredniej z ich klientami. Celem działalności DataContact jest wykorzystanie własnego doświadczenia, inicjatywy i kreatywności dla osiągnięcia celów Klienta.
Stanowisko: Specjalista ds. mailowej obsługi Klienta (jęz. niemiecki)
Miasto: Warszawa
Zdalna: Nie
Dla kogo jest ta oferta: Studenci i absolwenci germanistyki
Wymagania: Biegłość w obsłudze komputera – warunek konieczny,
Biegła znajomość języka niemieckiego (w piśmie: poprawność gramatyczna, ortograficzna) – warunek konieczny,
Dyspozycyjność,
Doświadczenie w obsłudze Klienta niemieckojęzycznego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy: Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 16:00 (możliwość pracy popołudniami - maksymalnie do godziny 20:00);
Zatrudnienie w oparciu o umowę o dzieło z atrakcyjnym wynagrodzeniem;
Bardzo dobrą atmosferę w zespole oraz komfortowe warunki pracy.
Uwagi: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: mpopin@datacontact.pl
Numer referencyjny: ASD/WWA/R/STU.PL