Specjalista ds. tworzenia, rozwoju i obsługi baz danych

    Nazwa firmy: Dacomet - podwykonawca Alcatel-Lucent
    Opis firmy: Podwykonawca ALCATEL-LUCENT
    Stanowisko: Specjalista ds. tworzenia, rozwoju i obsługi baz danych
    Miasto: Bydgoszcz
    Zdalna: Nie
    Dla kogo jest ta oferta: - nadzór oraz wytyczanie kierunku rozwiązań technicznych zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami użytkowników - utrzymanie oraz rozwój narzędzi - opracowywanie instrukcji oraz materiałów szkoleniowych dla użytkowników - organizacji - przeprowadzanie szkoleń
    Wymagania: - wykształcenie wyższe ( telekomunikacja, informatyka lub pokrewne ) - znajomość j.angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne porozumiewanie się - znajomość baz danych w tym relacyjnych baz danych - dobra znajomość Oracle APEX ( tworzenie narzędzi internetowych ) - znajomość Microsoft Share Point - zaawansowana znajomość Microsoft Office ( Excel, Access oraz SOL/VB script ) - znajomość Bussines Objects Maintenance Data Warehouse oraz SAP ( VeS ) będzie dodatkowym atutem - zdolności analityczne - rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w wirtualnych zespołach międzynarodowych
    Oferujemy: OFERUJEMY - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - konkurencyjne wynagrodzenie - pakiet medyczny - współpracę z twórczymi pasjonatami swojej pracy - pracę w nowoczesnej i prężnie działającej firmie na rzecz międzynarodowej organizacji – lidera rynku telekomunikacyjnego - możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego,
    Located in: Praca

    Aktualności

    Nauka i rozwój

    Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
    ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

    Regulamin