Każdy przekaz próbuje zachęcić inną osobę do:
Nie musisz być polonistą by tworzyć najlepsze teksty perswazyjne!
Tego można się nauczyć!
Â
Czy wiecie jak zbudować zdanie np. tytuł czy wstęp aby było zrozumiałe dla każdego?
Jak sprawić by każdy zrozumiał je w ten sam sposób? Czy jest to możliwe?
Na warsztacie poznacie słowa klucze, które odpowiednio zastosowane znacznie zwiększą szansę by Wasz przekaz trafił do każdego. By odbiorca zrozumiał, zobaczył i poczuł co do niego piszesz czy mówisz.
Każdy z nas kieruje się innymi motywacjami. By podjąć decyzję potrzebujemy innego rodzaju argumentów. Dla jednych ważne jest zdanie fachowców, ekspertów albo znajomych dla innych tylko własne doświadczenie. Jest grupa osób, która musi mieć wybór inni poddają się sugerowanej propozycji. Takich metafiltrów czyli rodzajów motywatorów jest wiele. Jeżeli przeanalizujemy wszystkie metafiltry czy jak mówią niektórzy metaprogramy możemy dojśc do wniosku, że napisanie tekstu „do każdego” jest niemożliwe, wręcz sprzeczne z zasadami logiki. Okazuje się jednak, że istnieją techniki, które pozwalają nam dotrzeć do wszystkich grup i każdego pobudzić do działania. Przy odrobinie zaangażowania można stworzyć taki tekst, który zmotywuje ludzi o wydawałoby się skrajnych charakterach.
Na warsztacie nauczycie się stosować to w praktyce, poznacie praktyczne przykłady.
Aby w pełni wykorzystać wszystko to czego nauczycie się na warsztacie potrzebne Wam będą jeszcze presupozycje.
Pewne zwroty, specyficzna budowa zdania zapewni, że przekaz wywoła odpowiedni skutek zarówno w umyśle świadomym jak i tej
części nieświadomej.
Presupozycje trzeba wykorzystywać bardzo delikatnie i z wyczuciem by nie spowodować w odbiorcy reakcji przeciwnej do zamierzonej, np:
A poĹĽÄ…danÄ…:
Presupozycje dają nam potężne i skuteczne narzędzie do wywierania wpływu. Dlatego warto posiąść umiejętność ich wykorzystywania.
Ostatnim elementem warsztatu będzie poznanie i wdrożenie w praktyce całej struktury tekstu persfazyjnego. Ważne jest aby każdy element znajdował się w odpowiednim miejscu by zachowana była odpowiednia kolejność. Każdy uczestnik warsztatu otrzyma gotowy schemat i będzie mógł stworzyć tekst persfazyjny.
W tej części warsztatu dowiecie się jak prawidłowo zbudować tytuł, wstęp i właściwą treść, w którym miejscu dopiąć sprzedaż oraz jak ją zwiększyć przy pomocy prostych technik.
Każdy z Was może nauczyć się pisać wyjatkowo skuteczne maile, wpisy na fb, reklamy. Przeznaczcie niedzielne popołudnie 29 czerwca na swój rozwój i wykorzystajcie szansę. To nie będzie wykład, wszystko zostanie przećwiczone w praktyce i gwarantuję Wam, że na końcu warsztatu napiszecie bardzo dobry tekst persfazyjny.
Udział w warsztacie jest bezpłatny ! Aby wziąć udział należy zarejestrować się poprzez strone na FaceBook'u https://www.facebook.com/events/1432847103649006