Bydgoszcz Toastmasters Professionals - Jak pisać aby Klient „zrozumiał” i zrobił to czego od niego oczekujesz?

  •  
  • E-mail
Bydgoszcz Toastmasters Professionals
Tytuł:
Bydgoszcz Toastmasters Professionals - Jak pisać aby Klient „zrozumiał” i zrobił to czego od niego oczekujesz?
Kiedy:
29.06.2014 17.00 20.00
Gdzie:
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu Wydział Finansów i - Bydgoszcz
Kategoria:
TOASTMASTERS
Wydarzenie na Facebook'u:
Bydgoszcz Toastmasters Professionals - Jak pisać aby Klient „zrozumiał” i zrobił to czego od niego oczekujesz?

Opis

Bydgoszcz Toastmasters Professionals

Jak pisać aby Klient „zrozumiał”
i zrobił to czego od niego oczekujesz?

KaĹĽdy z nas w jakiĹ› sposĂłb sprzedaje.

  • Jedni tak dosĹ‚ownie pracujÄ…c w dziale sprzedaĹĽy albo tworzÄ…c reklamy, promujÄ… różne produkty lub usĹ‚ugi,
  • Inni udzielajÄ… siÄ™ spoĹ‚ecznie, zachÄ™cajÄ… do różnych idei, informujÄ… o ciekawych wydarzeniach np. poprzez aktywność na fb czy twitterze.
  • Część z nas promujÄ™ samych siebie – to wszystko jest sprzedaĹĽ.

Każdy przekaz próbuje zachęcić inną osobę do:

  • naszego zdania,
  • punktu widzenia,
  • spojrzenia na jakiĹ› problem lub fakt,
  • podjÄ™cia jakiejĹ› akcji. np. zakupu albo podpisania siÄ™ pod petycjÄ…, poparcia kogoĹ›, np. polityka.

Czy Ty także chcesz umieć stworzyć wyjątkowo skuteczne teksty reklamowe?


Nie musisz być polonistą by tworzyć najlepsze teksty perswazyjne!
Tego można się nauczyć!

 

Czego nauczysz siÄ™ na warsztacie:

1 Każdy słyszy, widzi i czuje – czy na pewno zdajecie sobie sprawę „jak?”

Czy wiecie jak zbudować zdanie np. tytuł czy wstęp aby było zrozumiałe dla każdego?

Jak sprawić by każdy zrozumiał je w ten sam sposób? Czy jest to możliwe?

Na warsztacie poznacie słowa klucze, które odpowiednio zastosowane znacznie zwiększą szansę by Wasz przekaz trafił do każdego. By odbiorca zrozumiał, zobaczył i poczuł co do niego piszesz czy mówisz.

2 Metafiltry - spraw by Klient zrobił to czego oczekujesz.

Każdy z nas kieruje się innymi motywacjami.  By podjąć decyzję potrzebujemy innego rodzaju argumentów. Dla jednych ważne jest zdanie fachowców, ekspertów albo znajomych dla innych tylko własne doświadczenie. Jest grupa osób, która musi mieć wybór inni poddają się sugerowanej propozycji. Takich metafiltrów czyli rodzajów motywatorów jest wiele. Jeżeli przeanalizujemy wszystkie metafiltry czy jak mówią niektórzy metaprogramy możemy dojśc do wniosku, że napisanie tekstu „do każdego” jest niemożliwe, wręcz sprzeczne z zasadami logiki. Okazuje się jednak, że istnieją techniki, które pozwalają nam dotrzeć do wszystkich grup i każdego pobudzić do działania. Przy odrobinie zaangażowania można stworzyć taki tekst, który zmotywuje ludzi o wydawałoby się skrajnych charakterach.

Na warsztacie nauczycie się stosować to w praktyce, poznacie praktyczne przykłady.

3 Presupozycje – siła prawdziwej persfazji - wykorzystaj zarówno umysł świadomy jak i nieświadomy.

Aby w pełni wykorzystać wszystko to czego nauczycie się na warsztacie potrzebne Wam będą jeszcze presupozycje.
Pewne zwroty, specyficzna budowa zdania zapewni, że przekaz wywoła odpowiedni skutek zarówno w umyśle świadomym jak i tej
części nieświadomej.

Presupozycje trzeba wykorzystywać bardzo delikatnie i z wyczuciem by nie spowodować w odbiorcy reakcji przeciwnej do zamierzonej, np:

  • „chce mi coĹ› sprzedać”,
  • „che mnie naciÄ…gnąć”,
  • „chce mnie oszukać”.

A poĹĽÄ…danÄ…:

  • „ciekawa propozycja”,
  • „chcÄ™ to mieć”,
  • „potrzebujÄ™ tego”.

Presupozycje dają nam potężne i skuteczne narzędzie do wywierania wpływu. Dlatego warto posiąść umiejętność ich wykorzystywania.

4 Struktura skutecznego tekstu persfazyjnego

Ostatnim elementem warsztatu będzie poznanie i wdrożenie w praktyce całej struktury tekstu persfazyjnego. Ważne jest aby każdy element znajdował się w odpowiednim miejscu by zachowana była odpowiednia kolejność. Każdy uczestnik warsztatu otrzyma gotowy schemat i będzie mógł stworzyć tekst persfazyjny.

W tej części warsztatu dowiecie się jak  prawidłowo zbudować tytuł, wstęp i właściwą treść, w którym miejscu dopiąć sprzedaż oraz jak ją zwiększyć przy pomocy prostych technik.

PodsumowujÄ…c.

Każdy z Was może nauczyć się pisać wyjatkowo skuteczne maile, wpisy na fb, reklamy. Przeznaczcie niedzielne popołudnie 29 czerwca na swój rozwój i wykorzystajcie szansę. To nie będzie wykład, wszystko zostanie przećwiczone w praktyce i gwarantuję Wam, że na końcu warsztatu napiszecie bardzo dobry tekst persfazyjny.

Udział w warsztacie jest bezpłatny ! Aby wziąć udział należy zarejestrować się poprzez strone na FaceBook'u https://www.facebook.com/events/1432847103649006

Miejsce

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu Wydział Finansów iMapa
Miejsce:
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu Wydział Finansów i
Ulica:
Fordońska 74
Kod pocztowy:
85-719
Miejscowość:
Bydgoszcz
Województwo:
Kujawsko-Pomorskie
Kraj:
Poland

Aktualności

Search

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin