4 grudzień 2012

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Dział: Charytatywne
Napisał 
Po raz kolejny wraz z wybiciem 18.45 podczas zasiadania przed telewizorem można pomóc potrzebującym dzieciom. Fundacja Polsat organizuje, po raz dziewiąty, bowiem Mikołajkowy Blok Reklamowy. Wysokość pomocy jest uzależniona od wyników oglądalności – wspomnianego bloku reklamowego. Akcja zachęca do poświęcenia kilku chwil dla potrzebujących dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat (do dnia dzisiejszego fundacja objęła pomocą 18 991 dzieci).

 

Wysoce pozytywnym aspektem akcji jest fakt, iż od osób w niej uczestniczących wymagane jest minimum aktywności (nastawienie odbiornika o godzinie 18.45). Nie musimy przekazywać żadnych datków – wystarczy obejrzeć reklamy.

W poprzednich latach emisja bloku przyniosła dochody o wartości:

2004 - 554 430,34 zł

2005 - 683 000,00 zł

2006 - 530 000,00 zł

2007 - 880 000,00 zł

2008 - 800 704,00 zł

2009 - 1 370 000,00 zł

2010 - 1 599 781,64 zł

2011 - 2 000 999,58 zł

 

Takim to sposobem każdy z Nas może stać się Świętym Mikołajem – przy minimalnych nakładach zarówno finansowych jak i czasowych. Warto także dodać, że w tym roku możliwym jest także obejrzenie Mikołajkowego Bloku Reklamowego za pośrednictwem www.ipla.tv – komputery PC, tablety i smartfony.

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Aktualności

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin