29 styczeń 2015

Adobe finalizuje zakup serwisu Fotolia

Dział: News
Napisał 
Prężnie działająca platforma sprzedaży kreatywnych obrazów i filmów będzie zintegrowana jako kluczowy element Adobe Creative Cloud.

SAN JOSE, Calif. 28 stycznia, 2015

Firma Adobe (Nasdaq:ADBE) zakończyła proces zakupu będącego w prywatnych rękach serwisu Fotolia, wiodącej platformy sprzedaży treści stockowych. Adobe ogłosiło zamiar nabycia serwisu Fotolia w grudniu 2014 roku, a przejęcie umacnia wiodącą rolę Creative Cloud jako aktywnego i pełnego życia rynku dla kreatywnych, gdzie można kupować oraz sprzedawać zasoby i usługi, jak również zaprezentować swój talent odbiorcom z całego świata. Teraz rozpoczną się prace nad integracją zasobów Fotolia z Adobe Creative Cloud. To zapewni obecnym i przyszłym członkom Creative Cloud możliwoś dostępu i zakupu z bazy ponad 35 milionów zdjęć i klipów wideo, znacznie upraszczając i przyspieszając proces projektowania. Adobe planuje także kontynuować działalność serwisu Fotolia jako samodzielnej usługi, dostępnej dla każdego.
Bank zdjęć Fotolia, założony w 2004 roku, posiadający biura w Nowym Jorku, Paryżu i Berlinie, obecnie działa w 23 krajach i posiada strony internetowe w 14 językach.

"Obecnie intensywnie pracujemy nad tym, aby radykalnie uprościć zakup i sprzedaż treści stockowych", powiedział David Wadhwani, senior vice president działu Digital Media w Adobe. "Fotolia pomaga Creative Cloud stać się rynkiem dla kreatywnych, gdzie można kupować i sprzedawać zasoby wysokiej jakości, wyszukiwać utalentowane osoby i promować ich pracę przed wpływową globalną społecznością."

Adobe Creative Cloud, z ponad 3,4 mln użytkowników, jest wiodącym światowym narzędziem desktopowym, z szeregiem komplementarnych aplikacji mobilnych, treściami szkoleniowymi, zasobami twórczymi i usługami oraz dostępem do dynamicznej społeczności. Creative Cloud zmienia proces czerpania inspiracji przez kreatywnych i dostarczania ich najlepszych prac, a dzięki aktualizacjom produktów i nowym możliwościom wartość Creative Cloud cały czas rośnie.

Oświadczenie

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące, w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 roku, które podlegają ryzyku, niewiadomym i innym czynnikom, w tym ryzyku i niewiadomym związanym ze zdolnością firmy Adobe, aby skutecznie zintegrować zasoby serwisu Fotolia z Creative Cloud. Wszystkie informacje, poza faktami historycznymi, są wypowiedziami, które mogłyby być uznane za stwierdzenia dotyczące przyszłości, w tym stwierdzenia dotyczące: łatwości użycia jakichkolwiek treści stockowych Adobe, funkcjonalności systemu commerce dla usługi, planów integracji serwisu z Creative Cloud i innych przewidywanych korzyści z transakcji dla Adobe; wszelkich oświadczeń związanych z oczekiwaniami i przekonaniami; oraz wszelkich oświadczeń dotyczących założeń leżących u podstaw któregokolwiek z powyższych. Te czynniki ryzyka, niepewności i inne czynniki, oraz ogólne ryzyko związane z działalnością biznesową firmy Adobe, mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od tych, o których mowa w stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Przestrzega się czytelnika przed opieraniem się na tych prognozach. Wszystkie wypowiedzi prognozujące oparte są na informacjach dostępnych obecnie w Adobe i kwalifikują się w całości do tego ostrzeżenia. Do dyskusji na temat tych i innych czynników ryzyka i niepewności, osoby powinny odnosić się do dokumentów SEC firmy Adobe. Adobe nie przyjmuje na siebie obowiązku uaktualniania takich wypowiedzi prognozujących lub innych oświadczeń zawartych w niniejszej informacji prasowej.

O Adobe

Adobe zmienia świat poprzez doświadczenia cyfrowe. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.adobe.com.

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Fotografia artykułu

Adobe Fotolia
Bezpłatny poradnik - Jak skutecznie i trwale schudnąć

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin