10 czerwiec 2016

XXI SEMcamp na Uczelni Łazarskiego

Co różni pracę data scientista od pracy analityka? Jak zwiększyć wydajność kampanii na YouTube? Jakie są możliwości pakietu Google Analytics Suite 360? Co warto wiedzieć o SEO w 2016 roku? – to tylko niektóre z zagadnień konferencji SEMcamp, która odbędzie się 13 czerwca br. na Uczelni Łazarskiego. Jej organizatorem jest Mariusz Gąsiewski – twórca bloga ittechnology.us i Przemysław Modrzewski – autor bloga marketingLAB.pl. Uczelnia Łazarskiego jest partnerem konferencji.

 

SEMcamp ma na celu rozwój i popularyzację wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu oraz analityki internetowej. Wśród podejmowanych tematów należy wymienić: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową, mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną oraz rynek mobile. Cykliczne spotkania pozwalają na wymianę informacji i doświadczeń, a ponadto mogą być pomocne w identyfikowaniu możliwości rozwoju biznesu z partnerami. Spotkanie jest również doskonałą okazją do integracji osób z branży.

W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją
w kalendarzu imprez branży digital marketingowej
— mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp’u i autor bloga ittechnology.us. — Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych – zachęca Gąsiewski.

SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.

— Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia
w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa —
mówi Gąsiewski.

Program:

9:30-10:00                  Rejestracja                                   

10:00-10:15                 Otwarcie spotkania – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

10:15-10:40                 „Orientuj się albo giń” – Grzegorz Mogilewski

10:40-11:20                „Analityka i optymalizacja – klucz do efektywności działań reklamowych” – Tomasz Brzeziński

11:20-11:50                 Przerwa na kawę

11:50-12:30                „YouTube for Performance” (prezentacja w języku angielskim) – Petra Brodilova

12:30-13:00                „Możliwości Google Analytics Suite 360 – Live Demo” – Przemysław Modrzewski

13:00-14:00                 Przerwa obiadowa

14:00-14:40                „W czym Piwik i 7tag mogą nadrobić braki w Google Analytics i Google Tag Managerze?” – Marek Juszczyński

14:40-15:20                „Stare, dobre SEO w 2016. Co jeszcze jest ważne, a co odeszło do lamusa?” – Marcin Duraj

15:20-15:50                 Przerwa kawowa

15:50-16:30                 “Content is still king” – Bluerank

16:30-17:10                Panel dyskusyjny: „Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie bedzie jutro?” – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Marek Juszczyński, Tomasz Brzeziński, Grzegorz Mogilewski

Termin i miejsce:

13 czerwca 2015 r., poniedziałek, godz. 9:30-17:10

Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43

 

Liczba miejsc jest ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o rezerwację miejsca poprzez formularz elektroniczny: http://www.semcamp.com.pl/#tile_registration. Udział w SEMcamp jest płatny. W ciągu trzech dni od rejestracji należy przelać 100 PLN na konto Fundacji Mam Serce. Tak więc pełen zysk z biletów wstępu jest przeznaczony na cele charytatywne. W przypadku braku dokonania wpłaty, rejestracja zostanie automatycznie anulowana.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie www.lazarski.pl oraz http://www.semcamp.com.pl/.

 

Partnerem wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego.

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Aktualności

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin