Nauka i rozwój

Natalia jest studentką III roku logistyki międzynarodowej, kochająca język turecki, którego uczy się w każdej wolnej chwili. Ciekawią ją nowe kultury, uwielbia również sport, głównie kolarstwo, które uprawia.
Studia farmaceutyczne ukończone, ale... co dalej? Czy magistrzy farmacji pracują tylko w aptekach ogólnodostępnych czy jest jednak więcej możliwości pracy? Jeśli tak, to jak ją zdobyć i jak zwiększyć swoją szansę w procesie rekrutacyjnym?
Santander Bank Polska zaprasza do udziału w Akademii Biznesu Rodzinnego, podczas której uczestnicy będą mogli spotkać się online z polskimi biznesmenami. Przedsiębiorcy podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem dotyczącym tego, jak stworzyli swoje firmy, co przyniosło im sukces i na jakie przeszkody trafili budując prężnie działającą firmę rodzinną.
Sto szkół z całej Polski wzięło udział w projekcie POWER zrealizowanym przez TAURON we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. Dzięki niemu TAURON może niebawem pozyskać fachowców, których już teraz zaczyna brakować na rynku.
Branża gier mobilnych pod względem dynamiki rozwoju nie ma sobie równych. Już w 2018 roku rynek mobile gamingu stanowił największy udział w sektorze gier i wynosił blisko 47% a w roku 2020 przekroczył magiczną liczbę 51%(1). Prognozy Newzoo wskazują, że ta tendencja będzie się rozwijać. W tym roku wartość rynku mobile gamingu może wynieść nawet 91 mld USD z czego ponad 82% wygenerują smartfony. Czy ten potencjał dostrzegli marketerzy i umieścili mobile gaming na liście „to do” przy prowadzeniu swoich kampanii? Okazuje się, że nie do końca wiedzą, jak się do tego zabrać, a przede wszystkim, jak zmierzyć efekty. A rezultaty mierzyć się da nawet z lepszym skutkiem niż w kampaniach prowadzonych w social media. Od kilku lat tę sytuację wykorzystują globalni gracze, jak Samsung, L’Oreal czy marka Dettol, którzy z powodzeniem inwestują w mobile gaming. W jaki sposób to robią?
Rusza kolejna edycja bezpłatnych kursów, które przygotują studentów do pracy w nowych technologiach. Tym razem cykl DaftAcademy współtworzą warszawskie uczelnie, Google Cloud i Daftcode.
Ciekawi Cię zarządzanie projektami? Wciąż inwestujesz w swój rozwój i poszukujesz interesujących wydarzeń wartych uczestnictwa? Jeśli tak, warsztaty Student Project Workshop 2021 są skierowane właśnie do Ciebie.
W ubiegłym roku Grupa Santander przeznaczyła 110 mln EUR na wsparcie szkolnictwa wyższego, w ramach programu Santander Universidades. W Polsce, w 2020 roku przyznano 3 283 stypendia, a bank przeznaczył na ten cel finansowanie w wysokości 1,053 mln PLN. Santander zwiększył swoje wsparcie dla społeczności akademickiej o 56% r/r. Bezprecedensowy wzrost liczby beneficjentów programu Santander Universidades motywowany jest silnym zaangażowaniem banku w zmniejszanie przepaści cyfrowej oraz w zaspokajanie potrzeb społecznych i zdrowotnych wynikających z pandemii.
Konferencje online odbędą się 30 marca oraz 13 kwietnia 2021 r. jako część ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Przystań w sieci”. W całej Polsce dołączyło do niego już blisko 3000 nauczycieli i 36 000 uczniów.
W dniach 15-16 kwietnia 2021 roku odbędzie się VI Edycja Ogólnopolskiej Konferencji Nauk o Życiu BioOpen. W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju i na świecie, konferencja w tym roku odbędzie się formie on-line.
Już po raz 9-ty firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tym roku ogromną szansę na wyróżnienie otrzymują małe firmy, które w okresie pandemii COVID-19 uruchomiły sprzedaż online! Wszystko za sprawą kategorii Best start in e-commerce, która jest rozwinięciem akcji Go!e-Commerce mającej na celu wsparcie sektora MŚP w wejściu w branżę e-Commerce. Nowa kategoria zarezerwowana jest tylko dla małych podmiotów. Zgłoszenia do niej są bezpłatne. Nagroda? Roczne członkostwo w e-Izbie, dostęp do bezpłatnych warsztatów rozwijających sklep e-commerce oraz możliwość czerpania z doświadczeń od najlepszych!
57% absolwentów szkół wyższych w Unii Europejskiej to kobiety. Jednak tylko 24,9% z nich kończy studia w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), a jeszcze mniej pozostaje w branży i znajduje tam stałe zatrudnienie. Według danych Komisji Europejskiej tylko 18% specjalistów w sektorze ICT w UE to kobiety. W firmie Ericsson w Polsce blisko 500 spośród 2200 pracowników to kobiety.

Fotografia artykułu

Natalia Hupało

Aktualności

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin