31 grudzień 2014

Święta, święta i kolejne święta…

Dział: News
Napisał 
Chociaż święta to czas wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju, to w dzisiejszych czasach przeraża fakt, że nie ma w zasadzie czasu „poza świętami”.

 

Konsumpcjonizm to w tym tekście słowo klucz. To właśnie on sprawia, że chcemy posiadać więcej i więcej. To z tego powodu spędzamy w pracy coraz więcej czasu i chcemy zarabiać jak najwięcej. To on napędza sprzedaż i sprawia, że otaczają nas wiecznie „super okazje”, „promocje”, „wyprzedaże” oraz inne znakomite oferty, z których przecież grzechem byłoby nie skorzystać.

Z powodu przyśpieszenia tempa naszego życia oraz chęci posiadania nie tylko mamy coraz więcej okazji na „okazyjne” zakupienie konkretnego towaru, ale także pojawia się coraz więcej okazji do świętowania. W sklepach igrzyska trwają praktycznie cały rok i trudno znaleźć chwilę spokoju.

Za nami święta Bożego Narodzenia, które przecież były znakomitą okazją do sprzedawania produktów w super promocjach, a tłumy w praktycznie każdym miejscu potwierdzają tylko jak bardzo dajemy się na sztuczki marketingowców.

Zaraz po świętach, a w zasadzie równolegle z nimi trwają już przygotowania do nowego roku, a więc sprzedaż szampana innych alkoholi, przekąsek oraz fajerwerek trwa w najlepsze. To już kolejna szansa na napędzanie klientów. Co dalej? W nowym roku wypada „wietrzyć magazyny”, a zaraz po tym szykować się do święta zakochanych, które przecież sami stworzyliśmy – cóż za szczęśliwy przypadek dla sprzedawców.

Do końca roku można wymieniać jeszcze dziesiątki szans na przyciągnięcie i zachęcenie do zakupów klienta. Kolejne obchody, okazje, święta….jesteśmy nieustannie gnani na zakupy, których z pewnością bez tak skutecznego działania marketingowców nie dokonalibyśmy nigdy…

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Aktualności

Nauka i rozwój

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin