20 czerwiec 2014

Warsztat 'Jak pisać aby Klient `zrozumiał` i zrobił to czego od niego oczekujesz?'

Czy wiecie jak zbudować zdanie np. tytuł czy wstęp aby było zrozumiałe dla każdego? Jak sprawić by każdy zrozumiał je w ten sam sposób? Czy jest to możliwe? Na warsztacie poznacie techniki, które odpowiednio zastosowane znacznie zwiększą szansę by Wasz przekaz trafił do każdego. By odbiorca zrozumiał, zobaczył i poczuł co do niego piszesz czy mówisz.

Jak pisać aby Klient `zrozumiał`

Krzysztof Strymiński - student.pl

Na warsztacie dowiecie się i przećwiczycie w praktyce jak prawidłowo zbudować tytuł, wstęp i właściwą treść, w którym miejscu dopiąć sprzedaż oraz jak ją zwiększyć przy pomocy skutecznych technik persfazyjnych.

 

Przyjdź 29 czerwca na bezpłatne warsztaty!
Wykorzystaj szansę by nauczyć się pisać lepsze:
oferty, maile czy wpisy na FaceBooku.

 

To wyjatkowe wydarzenie odbywa się w ramach cyklu "Podziel się wiedzą" organizowanego przez Bydgoszcz Toastmasters Professionals.

 

WSB Bydgoszcz, ul. Fordońska 74 godzina 17.

 

Plan warsztatu:

Warsztat składa się z 3 bloków:

1. Jak pisać, aby klient „rozumiał”

  • Każdy słyszy, widzi i czuje – czy na pewno zdajesz sobie z tego sprawę „jak?”
  • Metafiltry czyli spraw by Klient zrobił to czego oczekujesz.
  • Presupozycje – wykorzystujmy zarówno umysł świadomy jak i nieświadomy.

2. Struktura skutecznego tekstu (persfazyjnego)

  • autor, nadawca – pierwsze sito
  • Nagłowek – klucz do sukcesu
  • Pierwszu akapit – podkręć emocje
  • Tekst głowny- potwierdź swoje obietnice
  • Zakończenie – wywołaj pożądaną akcję !
  • P.S. - Potężny Sprzedawca

3. Przykład poprawnej konstrukcji tekstu perswazyjnego

 

To nie będzie wykład!
Wszystko zostanie omówione i przećwiczone w praktyce!

 

29 czerwca 2014 - WSB Bydgoszcz, ul. Fordońska 74 godzina 17.

WSTĘP BEZPŁATNY

 

Więcej na temat warsztatu oraz informacje o rejestracji na stronie wydarzenia: http://www.student.pl/toastmasters/details/11-bydgoszcz-toastmasters-professionals?xref=116:jak-pisac-aby-klient-zrozumial-i-zrobil-to-czego-od-niego-oczekujesz

Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !

Informacje o wydarzeniu

Kup Bilet
Nocleg
Dojazd

Fotografia artykułu

Jak pisać aby Klient `zrozumiał`
Bezpłatny poradnik - Jak skutecznie i trwale schudnąć

Informacje o plikach cookie. Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Regulamin